قبل و بعد :: پنج مرحله برای ایجاد لحظات شخصی در خانه
نوشته شده توسط : بازسازی ساختمان

در طول یک سال و نیم گذشته ، اگر چیزی است که من فکر می کنم همه ما آموخته ایم ، اهمیت ایجاد فضاهایی در خانه هایمان است که به طرق مختلف از ما حمایت می کنند. از ایجاد گوشه هایی برای بهره وری ، تا یافتن فضایی برای جدا کردن و خاموش شدن در پایان روز ... ارزش هریک از آنها بی اندازه است! امروز ، من با Chateau Ste همکاری کردم . میشل به شما چند راهنمایی سریع در مورد ایجاد فضایی برای دومی - به اصطلاح لحظه کوچک "Chateau" خود می دهد. مکانی که در آن می توانید با لیوان شراب مورد علاقه خود فرار کنید (نیازی به گفتن نیست ، مورد علاقه فعلی من از Chateau Ste Michelle گل رز آنها است!). 

 

چیدن میز به سبک شاتو با Chateau ste michelle و coco kelley

 

وقتی به ایجاد شاتوی شخصی خود فکر می کنم ، به ترکیب کاملی از آرامش و تصفیه فکر می کنم. تصور کنید که وقتی در تعطیلات هستید چه احساسی دارید ... آیا خوب نخواهد بود اگر نقطه ای در خانه شما وجود داشته باشد که همان تجربه را بازسازی کند !؟ برای تقلید از این احساس ، از چند عنصر کلیدی استفاده می کنم تا فضا را تنظیم کنم - یا میز. آماده اید ببینید چگونه؟ این مراحل را با استفاده از گوشه ای از استودیوی ما انجام دادم تا نشان دهم چگونه لایه بندی و افزودن جزئیات می تواند به سرعت تغییر شکل داده و منتقل شود. ساخت ویلا در شما و طراحی دکوراسیون داخلی در رشت

 

پنج نکته برای حالت دادن به هر گوشه از خانه برای یک لحظه آرامش بخش در قصر

 

1. راحتی مهم است : با چیزهای "خسته کننده" رهبری نکنید ، اما گاهی اوقات کاربردی ترین ویژگی در طراحی یک فضا است. اگر به دنبال استراحت هستید ، باید چیزی راحت ایجاد کنید! اگر صندلی های سخت دارید - یک کوسن اضافه کنید! اگر گوشه فرار شما گوشه ای روی زمین است - یک کوسن اضافه کنید! اگر در حال فرار به حمام حبابی هستید ، بله ، یک کوسن اضافه کنید! هر کاری می کنید ، مطمئن شوید که فضای خود را برای استراحت موفق آماده کرده اید.

 

در اینجا یک نکته حرفه ای از روزهای زندگی در آپارتمان من وجود دارد: من عاشق داشتن یک جفت صندلی یا نیمکت هستم که در اتاق نشیمن یا  گوشه غذاخوری کاملاً کار کند. بسته به مهمان یا نحوه استفاده از فضا ، آنها را جابجا می کردم. ما در استودیوی خودمان همین کار را انجام می دهیم - سرمایه گذاری روی قطعات همه کاره ای که می توانند به همان خوبی در یک میز مانند یک چیدمان محاوره ای کار کنند. در اینجا ، من نیمکت برهنه ای را که قبلاً داشتیم برداشتم ، بالش هایی را برای نرم کردن آن و عقب آوردن آن قرار دادم و یک جفت صندلی شلنگ را برای تکمیل صحنه حرکت دادم.

 

گوشه صبحانه زیر شیروانی آرام

 

2. ملحفه های خود را لایه بندی کنید: هر زمان که مشتری به من می گوید اتاقش احساس نمی کند "تمام شده" است ، معمولاً به این دلیل است که برخی عناصر لایه بندی را از دست داده است. کتانی ها تغییر دهنده بازی هستند. در اینجا ، پوشاندن یک میز ناهار خوری مدرن از سنگ مرمر با یک سفره کتانی ، فضا و روحیه را کاملاً تغییر می دهد (آنچه تعطیلات را بیشتر از یک پارچه کتانی دوست داشتنی و معمولی می گوید !؟) . اما وقتی اینجا پارچه کتانی می گویم ، منظورم از آن معنای وسیع تری است: به معنای واقعی کلمه هر پارچه یا منسوجات. یک فرش ، چند بالش ، یک روتختی تابستانی ، پنجره ها ... همه این موارد به عنوان کتانی محسوب می شوند که هر اتاقی را بالا می برد و آن را تمام می کند. وقتی به راه هایی برای به روزرسانی فضا فکر می کنید ، کتانی ها واقعاً مکان خوبی برای شروع هستند.

 

3. گلهای فورج شده و عناصر طبیعی : چه سبک شما جنگل گیاهان باشد ، چه یک گل گلدان واحد ، آوردن عناصر طبیعی به یک فضا برای ایجاد لحظه زمین ضروری است. اگر انگشت شست سبز ندارید ، پیشنهاد می کنم که از حیاط - یا از خواربارفروشی - برای هر گونه گیاه تقلبی ، علوفه بخورید. یا می توانید گیاهان دلچسب مانند مناطق گرمسیری و ساکولنت را امتحان کنید که به مراقبت کمتری احتیاج دارند. در اینجا ، یک شمعدانی گلدان ترفندی برای صعود به میز دارد! من حرکت در این گیاه را دوست دارم و  بوی فوق العاده ای نیز دارد!

شمعدانی گلدان

 

4. افزودن لمس های شخصی : آخرین قطعه در پازل در مورد دکوراسیون یا یک ظاهر طراحی شده ، موردی است که اغلب نادیده گرفته می شود یا جایی که مردم بیشترین تلاش را می کنند: آوردن شخصیت شما. تنظیم این عنصر اغلب به زمان نیاز دارد زیرا باید قطعه ای باشد که شما را منعکس کند! این می تواند آثار هنری باشد که با شما صحبت می کند ، سوغاتی که از سفر به خانه آورده اید یا یافته های سرگرم کننده قدیمی. در این فضا ، لمس نهایی واقعاً از مجموعه آثار هنری قدیمی به دیوار آویزان شد.

 

رومیزی شمعدانی گلدانی و هنر قدیمی

 

پنج نکته برای حالت دادن به هر گوشه از خانه برای یک لحظه آرامش بخش در قصر

 

آهههه ، این احساس خوبی نیست؟ ما از گوشه ای بسیار برهنه به مکانی مناسب برای استراحت در پایان روز رفتیم ، تنها با چند لمس اضافی! باید اشاره کنم که خنثی و طبیعی نگه داشتن پالت نیز به ایجاد محیط آرامش بخش کمک می کند ... و همه چیز را برای دکوراسیون نیز آسان نگه می دارد! خرید چمن مصنوعی در رشت 

 

اکنون که ما این شیوه ها را در یک اتاق به کار برده ایم ، چطور می توانیم میز را نیز با آنها چیده باشیم؟

 

پنج نکته برای حالت دادن به هر گوشه از خانه برای یک لحظه آرامش بخش در قصر

 

ما قبلاً عناصر راحتی و ملحفه های لایه ای را در اختیار داریم - در مرحله بعد ، طبیعت را اضافه کنید! من تعدادی چوب سگ را از درخت خودم جور کردم و یک قطعه مرکزی فراوان تهیه کردم. من با اجازه دادن به شاخه ها حرکت وحشی خود را ایجاد کردم و آن را به صورت ارگانیک در آوردم.

 

چیدن میز به سبک شاتو با Chateau ste michelle و coco kelley

 

سپس ، آخرین ویژگی های شخصی را اضافه می کنیم: ظروف طلا مورد علاقه من که بسیار خاص به نظر می رسند ، دستمال سفره چاپی از هند ، یک کاسه کمپوت عتیقه از ایتالیا برای میان وعده و گلدان قدیمی همه از مجموعه شخصی من هستند. و اکنون ما برای آخرین مرحله آماده ایم ...

 

چیدن میز به سبک شاتو با Chateau ste michelle و coco kelley

5.  زمان شراب! اکنون که یک پناهگاه کوچک آرامش بخش برای خود یا دوستان ایجاد کرده اید ، وقت آن است که  از آن لذت ببرید! یک لیوان با ارزش از Chateau Ste برای خود بریزید. شراب میشل را در واریته مورد علاقه خود قرار دهید و از لحظه آن لذت ببرید !! خرید آجرنما در رشت

 

در حالی که این نکات شروع خوبی برای ایجاد انگیزه برای ایجاد لحظات شگفت انگیز در خانه شما است ، ما چیزی حتی بهتر برای شما داریم. از حالا تا آگوست ما با Chateau Ste همکاری داریم. میشل این شانس را برای شما به ارمغان می آورد که با پیشنهادات یک ظاهر طراحی شده از طرف من ، یک گوشه از خانه خود را کمی تغییر دهید! را وارد کنید، شما می توانید یک تصویر در نمایش مشخصات عمومی و یا توییتر ارسال، و یا به اینجا بروید به آپلود یک عکس از فضای شما برای تازه کردن و تبدیل به یک لحظه قلعه. حتماً از #MyChateauSweeps استفاده کنید و اگر در Instagram یا Twitter وارد می شویدChateauSteMichelle را تگ کنید. تاریخ های معتبر ورود 7/20 ساعت 12:00 صبح PDT تا 9/10 11:59 بعد از ظهر PDT. و البته می توانید به صورت آنلاین از Chateau Ste Michelle دیدن کنید برای کشف برخی از الهامات #MyChateau و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کارخانه شراب سازی ایالت واشنگتن.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: